Poštovné a doprava

 

 

 Přehled poštovného:
Platba předem na účet 99,- Kč 99,- Kč 79,- Kč 59,- Kč 59,- Kč
Platba online platební kartou 99,- Kč 99,- Kč 79,- Kč 59,- Kč 59,- Kč
Platba dobírkou 129,- Kč 139,- Kč 119,- Kč 79,- Kč 79,- Kč
Od částky 2500,- Kč je poštovné zcela ZDARMA.

 

 

Expresní balíková doprava na adresu po ČR

 

 

U balíkové dopravy v rámci České republiky máte na výběr ze dvou dopravců.
U obou se jedná o expresní dopravu - do 24 hodin od odeslání.
Pokud cena objednávky dosáhne částky 2500,- Kč s DPH je poštovné zcela ZDARMA.

 

 

Česká pošta - Balík Do ruky 

 


Při platbě předem na náš účet, je cena dopravy 99,- Kč s DPH.
Pokud chcete zaplatit až při převzetí zboží - dobírkou, potom je cena dopravy 139,- Kč s DPH.

 

 

  • Balík je doručován následující pracovní den od odeslání, přímo do rukou adresáta
  • Zákazník je informován o balíku a jeho doručování formou SMS
  • Balík je doručován v rozmezí 8:00 - 18:00 hodiny
  • V případě nezastižení adresáta na adrese doručení zanechává doručovatel oznámení o uložení zásilky ve schránce
  • Na základě oznámení je možné na telefonním čísle uvedeném na oznámení požádat o opakované doručení v domluvený den
  • Obchodní balík pošta ukládá na své pobočce 7 dní, poté je vrácen odesílateli

 

 

DPD - Přepravní společnost 

 


Při platbě předem na náš účet, je cena dopravy 99,- Kč s DPH.
Pokud chcete zaplatit až při převzetí zboží - dobírkou, potom je cena dopravy 129,- Kč s DPH.

 

 

  • Balík je doručován následující pracovní den od odeslání, přímo do rukou adresáta
  • Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou a e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. 
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.
  • Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.

 

 

Balíková doprava na adresu na Slovensko

 

 

U balíkové dopravy v rámci Slovenska zasíláme společností DPD Slovensko. Než uděláte objednávku, tak si nezapomeňte přepnout na zobrazování cen v eurech.

 

 

DPD SK - Přepravní společnost 

 


Při platbě předem na náš účet, je cena dopravy 6,- EUR s DPH.
Pokud chcete zaplatit až při převzetí zboží - dobírkou, potom je cena dopravy 7,5,- EUR s DPH.
Pokud cena objednávky dosáhne částky 100,- EUR s DPH je poštovné zcela ZDARMA.

 

  • Balík je doručován 2-3 dní od objednání, přímo do rukou adresáta
  • Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou a e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. 
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou. Pokud vaši zákazníci nemůžou platit kartou, nechte pouze možnost platby v hotovosti.
  • Aplikace DPD Kurýr na dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní.

 

 

Výdejní místa po ČR


Momentálně je osobní odběr na našem výdejním místě v Ostravě pozastaven. Prosíme o využití Zásilkovny.

Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout na mnoha místech v rámci České republiky. Máme jedno vlastní výdejní místo v Ostravě. Dále využíváme služeb firem, které zajišťuji výdej na svých pobočkách. Spolupracujeme se Zásilkovnou.

 

 

Naše vlastní výdejní místo v Ostravě 

 

 

Adresa:

Čujkovova 15, Ostrava - Zábřeh, 700 30
(vchod z druhé strany domu - z ulice Zajcevova)

Telefon:

+(420)  773 444 889

Email:

info@modroocko.cz

 

 

 

 

Výdej možný v pracovní dny od 10-16 hodin. Nejedná se o prodejnu, ale pouze o výdejní místo. Proto je nutné nejprve udělat objednávku zde v eshopu. Poté je zapotřebí vyčkat až bude zboží pro Vás připraveno. Jakmile bude připraveno, tak Vás budeme telefonicky kontaktovat. Teprve poté si můžete zboží vyzvednout. Vyzvednutí je zdarma - žádný poplatek se neplatí.

 

Prosíme vyčkejte na naše zavolání. Dříve si pro zboží nejezděte.

 

Platit lze pouze v hotovosti. Platba kartou není možná.

 

 

Výdejní místa Zásilkovny (4000 míst v ČR)

 

Pokud budete platit předem na účet je poplatek za předání zásilky 59,- Kč s DPH.
Pokud budete za zboží platit až na odběrním místě je poplatek 79,- Kč s DPH.

 

 Pokud cena objednávky dosáhne částky 2500,- Kč tak poplatek neplatíte.

 

 Přes Zásilkovnu lze zaslat jen zboží do délky 70cm a do hmotnosti 5kg. Pokud do košíku vložíte takovéto zboží, nepůjde vám Zásilkovna vybrat a je nutné zvolit jinou dopravu.

 

Tyto odběrní místa spravuje externí firma, která pro nás tuto službu poskytuje. Nejedná se tedy o naše vlastní pobočky. Zásilku si na těchto odběrních místech vyzvednete podobně jako na poště.

 

Jak to funguje?

 

  1. V našem eshopu uděláte objednávku.
  2. Zvolíte způsob dopravy - Zásilkovna.
  3. V dalším kroku si vyberete na jaké pobočce si přejet zásilku vyzvednout.
  4. Na Vámi vybrané pobočce bude zásilka k dispozici od 1-2 pracovních dnů.
  5. Jakmile bude zásilka připravena k převzetí, budete informováni SMS zprávou a emailem. Bude Vám také zasláno heslo na základě kterého bude zásilka vydána. V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána po jejím uhrazení v hotovosti (možné platit kartou).
  6. Poté máte 7 kalendářních dní na vyzvednutí zásilky (v listopadu a prosinci je tato lhůta zkrácená na 5 dní). Pokud pošlete Zásilkovně odpovědní SMS, tak Vám zdarma prodlouží úložní dobu až na 21 dní (v listopadu a prosinci úložní doba prodloužit nelze).
  7. Pokud si balík nevyzvednete, tak se nám vrátí zpět a bude Vám účtováno poštovné.

 

 

Výdejní místa na Slovensku

 

 

Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout na mnoha místech v rámci Slovenské republiky. Využíváme služeb firem, které zajišťuji výdej na svých pobočkách. Spolupracujeme se Zásilkovnou.

 

POZOR! Pokud chcete vidět ceny v eurech klikněte zde. Nebo použijte přepínač měn v horní části u nákupního košíku.

 

 

Výdejní místo Zásilkovny (1000 míst na SR)

 

Pokud budete platit předem na účet je poplatek za předání zásilky 4,- EUR s DPH.
Pokud budete za zboží platit až na odběrním místě je poplatek 4,5,- EUR s DPH.

 

 Pokud cena objednávky dosáhne částky 100,- EUR s DPH tak poplatek neplatíte.

 

 Přes Zásilkovnu lze zaslat jen zboží do délky 70cm a do hmotnosti 5kg. Pokud do košíku vložíte takovéto zboží, nepůjde vám Zásilkovna vybrat a je nutné zvolit jinou dopravu.

 

Tyto odběrní místa spravuje externí firma, která pro nás tuto službu poskytuje. Nejedná se tedy o naše vlastní pobočky. Zásilku si na těchto odběrních místech vyzvednete podobně jako na poště.

 

Jak to funguje?

 

  1. V našem eshopu uděláte objednávku - nezapomeňte si přepnout zobrazení cen v eurech.
  2. Zvolíte způsob dopravy - Zásilkovna.
  3. V dalším kroku si vyberete na jaké pobočce si přejet zásilku vyzvednout.
  4. Na Vámi vybrané pobočce bude zásilka k dispozici od 1-3 pracovních dnů.
  5. Jakmile bude zásilka připravena k převzetí, budete informováni SMS zprávou a emailem. Bude Vám také zasláno heslo na základě kterého bude zásilka vydána. V případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána po jejím uhrazení v hotovosti (možné platit kartou).
  6. Poté máte 7 kalendářních dní na vyzvednutí zásilky (v listopadu a prosinci je tato lhůta zkrácená na 5 dní). Pokud pošlete Zásilkovně odpovědní SMS, tak Vám zdarma prodlouží úložní dobu až na 21 dní (v listopadu a prosinci úložní doba prodloužit nelze).
  7. Pokud si balík nevyzvednete, tak se nám vrátí zpět a bude Vám účtováno poštovné.

 

 

Podle výrobce

Informace pro Vás

 

 

Stránky využívají soubory cookies, které jsou potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Rozumím x

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.